• Jak w Orange On-line mogę pobrać obraz faktury jeśli korzystam z oferty Orange Freedom Pro?

    Zaloguj się na portalu orange.pl. Dane do zalogowania (login i hasło) znajdziesz na swojej umowie. Pamiętaj, że aby się zalogować należy wpisać login a nie cały adres e-mail (np. cdmxxxxxx a nie cdmxxxxxx@orange.pl). Podczas pierwszego logowania masz również możliwość ustalenia swojego hasła, którego chcesz używać.

    Jeśli podczas rejestracji pojawi się komunikat: numer telefonu jest bez uprawnień lub brak numeru reprezentanta, to oznacza to, że podczas podpisywania umowy nie podałeś numeru kontaktowego na komórkę lub też podałeś numer stacjonarny. W takiej sytuacji skontaktuj się z Orange Biurem Obsługi Klienta w celu uzupełnienia tego numeru.

    Jeśli zalogowałeś się na portalu orange.pl wybierz link Orange On-line. Wejdź w zakładkę płatności, a następnie w historię faktur. Wybierz opcję pobierz klikając odnośnik przy danej fakturze, którą chcesz pobrać i wybierz z rozwijanej listy faktura i rachunek szczegółowy. Po wygenerowaniu rachunek będzie dostępny w sekcji dokumenty do pobrania. Plik z rachunkiem w formacie PDF możesz zapisać na swoim dysku.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak w Orange On-line mogę sprawdzić z jakiego planu taryfowego korzystam?
    Po zalogowaniu się na portal wybierz link Orange On-line,  zostaniesz skierowany na stronę podsumowanie, gdzie będziesz mógł zobaczyć nazwę planu taryfowego z którego obecnie korzystasz.
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak w Orange on-line sprawdzić bieżące połączenia?

    Po zalogowaniu się na portal wybierz na stronie głównej opcję moje połączenia. Na numer telefonu, którego bieżące połączenia chcesz sprawdzić otrzymasz wiadomość SMS z hasłem. Po autoryzacji będziesz mógł sprawdzić swoje połączenia.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy w zakładce połączenia na Orange On-line mogę zmienić sposób prezentacji połączeń?
    Tak. Możesz zmieniać prezentację listy tak, aby dostosować ją do swoich potrzeb. Możesz:
    • zmienić zakres dat od/do
    • wyświetlić ilość prezentowanych połączeń na stronie
    • wyświetlić połączenia na wskazany numer
    • ograniczyć połączenia do wybranej kwoty
    • ograniczyć połączenia względem operatora (Orange, stacjonarne, wszystkie, specjalne np. 0700)
    • ograniczyć względem typu połączenia (głosowe, SMS/MMS, wideo, pobranie produktu Orange World)
    • sortować listę
    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jakie możliwości daje mi zakładka podsumowanie w Orange on-line?

    Zakładka podsumowanie prezentuje model telefonu używany przez Ciebie i Twój plan taryfowy. Zakładka ta daje również możliwość włączenia blokady połączeń w razie kradzieży telefonu, zmiany planu taryfowego, szybki dostęp do aplikacji ustaw swój telefon oraz przejścia do innych numerów na Twoim koncie. W tym miejscu możesz również zmienić swój adres korespondencyjny, a także swoje hasło do Orange On-line i kod abonencki.

    Jeśli jesteś posiadaczem oferty abonamentowej i jesteś uprawiony do przedłużenia umowy, będziesz mógł to zrobić za pomocą zakładki zostań z Orange.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak długo jest ważne hasło sesji?

    Hasło sesji jest ważne 10 minut. Jeżeli nie wykonujesz przez ten czas żadnych operacji, to będziesz musiał się ponownie zalogować do Orange On-line.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • W jaki sposób wyświetlić tylko aktywne usługi na moim numerze?

    W zakładce usługi możesz dowolnie zarządzać swoimi usługami. Są one pogrupowane tematycznie np. usługi dotyczące połączeń, blokady itp. Przy każdej z tych grup znajdziesz informację ile usług się w niej znajduje oraz ile z nich jest włączonych na Twoim numerze. Klikając w daną grupę pokaże Ci się zestaw usług ogólnie dostępny w tej grupie. Zwróć uwagę czy nie masz założonego filtra w pasku "pokaż usługi", w którym dostępne są następujące opcje:

    • wszystkie (pokażą się wszystkie usługi włączone i nie włączone na Twoim numerze z danej grupy usług)
    • aktywne (pokażą się wszysktie usługi włączone na Twoim numerze z danej grupy usług)
    • nieaktywne (pokażą się wszystkie usługi nie włączone na Twoim numerze z danej grupy usług)
    • w trakcie zmian (pokażą się wszystkie usługi z danej grupy usług, których włączenie zleciłeś, ale jeszcze nie działają na Twoim)

    Aby wyświetlić tylko usługi włączone na Twoim numerze, zaznacz wszystkie grupy usług a w pasku "pokaż usługi" zaznacz opcję "aktywne"

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Czy korzystanie z Orange On-line jest płatne?


    Samo korzystanie z Orange On-line nie jest płatne. Płatna natomiast może być aktywacja niektórych usług zgodnie z cennikiem.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Jak w Orange On-line mogę pobrać obraz faktury i rachunek szczegółowy?

    Po zalogowaniu się na portal, wybierz link Orange On-line. Wejdż w zakładkę płatności, a następnie w historię faktur. Wybierz opcję pobierz klikając odnośnik przy danej fakturze, którą chcesz pobrać i wybierz z rozwijanej listy faktura i rachunek szczegółowy. Po wygenerowaniu rachunek będzie dostępny w sekcji dokumenty do pobrania. Plik z rachunkiem w formacie PDF możesz zapisać na swoim dysku.

    Jest on dostępny na Orange On-line przez 24 godziny.

    Klienci korzystający z ofert na kartę oraz mix nie mają możliwości pobrania rachunku szczegółowego na Orange On-line. Mogą oni sprawdzić swoje połączenia do 3 miesięcy wstecz korzystając z zakładki bieżące połączenia.

    Zamówiony w ten sposób rachunek szczegółowy jest bezpłatny.

    Czy te informacje okazały się przydatne?
  • Zapomniałem hasło do orange.pl, jak mogę dostać się na swoje konto w Orange On-line?

    W takiej sytuacji skorzystaj z opcji "Przypomnij hasło". Po podaniu loginu lub numeru telefonu i udzieleniu odpowiedzi na pomocnicze pytanie (które ustaliłeś podczas rejestracji) otrzymasz tymczasowe hasło SMS-em, następnie zostaniesz poproszony o zmianę hasła.

    Jeżeli nie pamiętasz odpowiedzi na pytanie pomocnicze, dostęp do swojego konta możesz odblokować dzwoniąc z telefonu w Orange pod numer *800 lub 510800800 z telefonu innego operatora.

    Czy te informacje okazały się przydatne?